Home / Peníze / Kvalitní internetový marketing je základ k úspěchu
Kvalitní internetový marketing je základ k úspěchu

Kvalitní internetový marketing je základ k úspěchu

Máte dobrý web, ale nedosahujete tíženého zisku?

V dnešní době i sebelepší web nemůžete provozovat bez účinného marketingu. Jakmile nemáte kvalitní internetový marketing, tak se na internetu podniká velice špatně. Ten můžeme rozdělit na pár základních částí, mezi které řadíme PPC kampaně, SEO, e-mail marketing, webovou analytiku a sociální sítě. Důležité hlavně je, aby tyto služby odpovídali Vaší strategii a poslání, které jste si stanovili při založení webu.

K čemu je dobrý email marketing?

Nejdříve si musíme popsat co to vlastně email marketing je? Je to nástroj přímého marketingu, kdy rozesíláte svým kontaktům cílené emaily. K nim samozřejmě, ale musí zákazník dát souhlas, abyste mu novinky ohledně vašich služeb či produktů mohli zasílat. Cílem je, aby se zvýšil konverzní poměr, když správně nacílíte email nebo newsletter na svého zákazníka, tak se bude na váš web vracet častěji a hlavně zákazník si uvědomí, že se o něj někdo dobře stará a proto u vás bude nakupovat častěji. Nejrozšířenější nástroje na rozesílání emailů je Mailchimp.com nebo ecomail.cz.

Newsletter a email marketing, jaký je rozdíl?

Říkáte si, že je to stejné? Přece jen malé rozdíly existují. Email marketing zaměřujete přímo na zákazníka, ale newsletter je email, který zasíláte s určitou pravidelností, přičemž má za úkol, informovat o novinkách a akcích. Je to prakticky akční leták na internetu. Důležité je, abyste nezapomněli, si zkontrolovat, jak bude vypadat na vícero zařízení a v různých prohlížečích. Nástroje jsou stejné jak u email marketingu. Pro více informací navštivte náš web zvonicekmedia.cz

Komentovat

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinné položky jsou označeny *

*

Zpět nahoru
Shares